R10 Nasıl Okunur? - Sayfa 5 - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
R10 Nasıl Okunur?
45
●
1.085
R10.net
Soru & Cevap
Sorum Var
R10 Nasıl Okunur?
1
2
3
4
5
6
Anket
R10 nasıl okunur?
Toplam Katılımcı Sayısı:
130
R10 nasıl okunur?
ron
%3,85 (5 Oy)
reon
%63,85 (83 Oy)
aron
%23,08 (30 Oy)
eron
%3,85 (5 Oy)
arten
%0,77 (1 Oy)
erten
%4,62 (6 Oy)
13-06-2020, 12:02:08
#37
ayberk
erten mi? yok ayten!
13-06-2020, 12:04:20
#38
Coşkun Çetin
Administrator
Türkçe Reon ingilizce olarak ( türkçe okunuşu ) Arten diye okunur.
13-06-2020, 12:35:28
#39
kpsshaberlerim
güzel ama ingilişçe
13-06-2020, 14:39:14
#40
Nivrasyon
Kurumsal PLUS
Bir Kıbrıslı müşterimizin ııırrrrr10 diye okuduğunu biliyorum karşılaştığım en ilginç telaffuzdu. Aron, reon duyuyorum genellikle diğerlerini hiç duymadım
13-06-2020, 14:49:59
#41
arpej
ne diyem mahmut mu diyem
13-06-2020, 14:52:22
#42
newQne
Reyon 🙈
13-06-2020, 15:13:37
#43
caliph
Yöneticiler logonun yanına r10'un okunuşunu yazsınlar.
14-06-2020, 03:20:20
#44
yildizteknoloji
ron weasley
14-06-2020, 03:22:16
#45
MuratOZER
bu soruyu kaç kere daha göreceğiz biri net rakam versinde toptan yazalım olsun bitsin.
1
2
3
4
5
6
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler