Anket R10 nasıl okunur?
Toplam Katılımcı Sayısı: 130
R10 nasıl okunur?
ron
%3,85 (5 Oy)
reon
%63,85 (83 Oy)
aron
%23,08 (30 Oy)
eron
%3,85 (5 Oy)
arten
%0,77 (1 Oy)
erten
%4,62 (6 Oy)
  • 13-06-2020, 12:02:08
    #37
    erten mi? yok ayten!
  • 13-06-2020, 12:04:20
    #38
    Administrator
    Türkçe Reon ingilizce olarak ( türkçe okunuşu ) Arten diye okunur.
  • 13-06-2020, 12:35:28
    #39
    güzel ama ingilişçe
  • 13-06-2020, 14:39:14
    #40
    Kurumsal PLUS
    Bir Kıbrıslı müşterimizin ııırrrrr10 diye okuduğunu biliyorum karşılaştığım en ilginç telaffuzdu. Aron, reon duyuyorum genellikle diğerlerini hiç duymadım
  • 13-06-2020, 14:49:59
    #41
    ne diyem mahmut mu diyem
  • 13-06-2020, 14:52:22
    #42
    Reyon 🙈
  • 13-06-2020, 15:13:37
    #43
    Yöneticiler logonun yanına r10'un okunuşunu yazsınlar.
  • 14-06-2020, 03:20:20
    #44
    ron weasley
  • 14-06-2020, 03:22:16
    #45
    bu soruyu kaç kere daha göreceğiz biri net rakam versinde toptan yazalım olsun bitsin.