Anket R10 nasıl okunur?
Toplam Katılımcı Sayısı: 130
R10 nasıl okunur?
ron
%3,85 (5 Oy)
reon
%63,85 (83 Oy)
aron
%23,08 (30 Oy)
eron
%3,85 (5 Oy)
arten
%0,77 (1 Oy)
erten
%4,62 (6 Oy)
  • 12-06-2020, 16:27:26
    #19
    Yonetimin resmi bir aciklama yapmasi gerek artik.😀
  • 12-06-2020, 16:27:33
    #20
    reon diye okuyorum güzel kardeşim.
  • 12-06-2020, 16:28:01
    #21
    bu açılan 123456789+++ konu galiba

  • 12-06-2020, 16:28:33
    #22
    Mesajım bulunsun. Sakinleşince editleyeceğim.
  • 12-06-2020, 16:28:46
    #23
    Artık bıktık
  • 12-06-2020, 16:28:55
    #24
    r10
  • 12-06-2020, 16:29:07
    #25
    okumuyorum.
  • 12-06-2020, 16:29:46
    #26
    ooooooooooooohoooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooo oooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooo oooo
  • 12-06-2020, 16:30:07
    #27
    re bir on diye okuyorum ben