R10 Nasıl Okunur? - Sayfa 4 - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
R10 Nasıl Okunur?
45
●
1.085
R10.net
Soru & Cevap
Sorum Var
R10 Nasıl Okunur?
1
2
3
4
5
6
Anket
R10 nasıl okunur?
Toplam Katılımcı Sayısı:
130
R10 nasıl okunur?
ron
%3,85 (5 Oy)
reon
%63,85 (83 Oy)
aron
%23,08 (30 Oy)
eron
%3,85 (5 Oy)
arten
%0,77 (1 Oy)
erten
%4,62 (6 Oy)
12-06-2020, 16:31:10
#28
EnesCanturk
Nasıl isterseniz.
12-06-2020, 16:32:21
#29
liderhazard
Üyeliği durduruldu
reyon
12-06-2020, 16:35:22
#30
SerhattB
Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
reon
12-06-2020, 16:35:51
#31
Peta
Misafir
Ayten diye okuyorum.
bilal
bunu beğendi.
1 kişi
bunu beğendi.
12-06-2020, 16:36:14
#32
gokaybjk
Artık bitsin bu çile. Herkes istediği gibi okusun. Veya konu sabitlensin
13-06-2020, 01:06:22
#33
AOK
Trabzon diye okunur.
13-06-2020, 10:56:56
#34
bilal
Ayten diyoz biz
Yeni üyeler 5 yıl konu açamasın diyeceğim diyemiyorum
13-06-2020, 11:53:15
#35
sabosoftware
Konu sayisini artik sayamiyorum burada daha cok vardi sanirim silinmis artik acmasak mi artik bu tarz konuları ?
13-06-2020, 12:01:26
#36
Oyun_Bozan
r10 rokito ve seyit konulari artik yasaklanmali yoksa millet birbirini vuracak
1
2
3
4
5
6
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler