Anket R10 nasıl okunur?
Toplam Katılımcı Sayısı: 130
R10 nasıl okunur?
ron
%3,85 (5 Oy)
reon
%63,85 (83 Oy)
aron
%23,08 (30 Oy)
eron
%3,85 (5 Oy)
arten
%0,77 (1 Oy)
erten
%4,62 (6 Oy)
  • 12-06-2020, 16:31:10
    #28
    Nasıl isterseniz.
  • 12-06-2020, 16:32:21
    #29
    Üyeliği durduruldu
    reyon
  • 12-06-2020, 16:35:22
    #30
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    reon
  • 12-06-2020, 16:35:51
    #31
    Misafir
    Ayten diye okuyorum.
    • bilal
    bilal bunu beğendi.
    1 kişi bunu beğendi.
  • 12-06-2020, 16:36:14
    #32
    Artık bitsin bu çile. Herkes istediği gibi okusun. Veya konu sabitlensin
  • 13-06-2020, 01:06:22
    #33
    Trabzon diye okunur.
  • 13-06-2020, 10:56:56
    #34
    Ayten diyoz biz


    Yeni üyeler 5 yıl konu açamasın diyeceğim diyemiyorum
  • 13-06-2020, 11:53:15
    #35

    Konu sayisini artik sayamiyorum burada daha cok vardi sanirim silinmis artik acmasak mi artik bu tarz konuları ?
  • 13-06-2020, 12:01:26
    #36
    r10 rokito ve seyit konulari artik yasaklanmali yoksa millet birbirini vuracak