• 12-06-2020, 22:35:00
    #37
    Benim aracı 3 ay önce 75 bin e satmaya calısıyordum şuan pertli 300 bin km'de en az 20 bin hasar kaydı olan araçları en düşük ilan olarak filtrelediğimde en düşük fiyatlar 100-105 bin arası başlıyor

    Benim aracımın dengindeki araçlara 120-130 bin fiyat biçmişler,

    Bende aracı satım 2 ay arabasız kalıp kışın başlarında o parayla bir üst modelini alabilirim diye düsünüyorum fakat arac fiyatları düsmezse sattığım parayla bir daha aynısından dahi alamam )
  • 12-06-2020, 22:41:43
    #38
    Beklemekte fayda var araç fiyatları döviz kuruna bağlı. Hali hazırda sorunsuz bir aracınız varsa ne olursa olsun satmayın.
  • 12-06-2020, 22:57:29
    #39
    hocam aynı soruyu 1yıl önce mayıs ayında 50k bütçe ile sormuştum. fakat düşmüyor düşceğinide sanmıyorum. gün geçtikce artıyor. 60kya gördüğüm araçlar 110-120k lara ulaştı bile
  • 12-06-2020, 23:04:27
    #40
    İşin kötü tarafi satan adam kaca alcak kisaca fiyatlari şişiren ozellikle galericiler oldu bu piyasa zor düzelir.😊
  • 12-06-2020, 23:06:57
    #41
    Slash adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Benim aracı 3 ay önce 75 bin e satmaya calısıyordum şuan pertli 300 bin km'de en az 20 bin hasar kaydı olan araçları en düşük ilan olarak filtrelediğimde en düşük fiyatlar 100-105 bin arası başlıyor

    Benim aracımın dengindeki araçlara 120-130 bin fiyat biçmişler,

    Bende aracı satım 2 ay arabasız kalıp kışın başlarında o parayla bir üst modelini alabilirim diye düsünüyorum fakat arac fiyatları düsmezse sattığım parayla bir daha aynısından dahi alamam )
    Yaptığınız şey biraz riskli hocam ama hakkınızda hayırlısı olsun.



    LANCE adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Beklemekte fayda var araç fiyatları döviz kuruna bağlı. Hali hazırda sorunsuz bir aracınız varsa ne olursa olsun satmayın.
    Kendi adıma bu yolu izleyeceğim. Tüm dünya normale döndüğünde döviz hala yüksek kalırsa işte o zaman model yükseltme fırsatı doğar diye düşünüyorum.
  • 12-06-2020, 23:21:30
    #42
    Üyeliği durduruldu
    çok zor gibi duruyor tofaş alıcam heralde ilk arabam olarak
  • 12-06-2020, 23:33:41
    #43
    ArdaEgridere adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    çok zor gibi duruyor tofaş alıcam heralde ilk arabam olarak
    Geçen gün bir arkadaşım aynısını söyledi. Tofaştansa Tata, daewoo, cherry falan al dedim ona

    - yine de tofaş aldı
  • 13-06-2020, 00:56:29
    #44
    Metin2Dizayn adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    kendimizi kandırmayalım bu arabanın ederi 30-35 bin tl ama bu gidişle herhalde 135 bin tl olarakta görücez
    30 a aldığınız aveo ya bi 10 15 bin masraf yaparsınız
  • 13-06-2020, 00:57:04
    #45
    Henüz fiyatı düşen bir araca rastlamadım.