Benim aracımın dengindeki araçlara 120-130 bin fiyat biçmişler,
Bende aracı satım 2 ay arabasız kalıp kışın başlarında o parayla bir üst modelini alabilirim diye düsünüyorum fakat arac fiyatları düsmezse sattığım parayla bir daha aynısından dahi alamam
)