Slash adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Benim aracı 3 ay önce 75 bin e satmaya calısıyordum şuan pertli 300 bin km'de en az 20 bin hasar kaydı olan araçları en düşük ilan olarak filtrelediğimde en düşük fiyatlar 100-105 bin arası başlıyor

Benim aracımın dengindeki araçlara 120-130 bin fiyat biçmişler,

Bende aracı satım 2 ay arabasız kalıp kışın başlarında o parayla bir üst modelini alabilirim diye düsünüyorum fakat arac fiyatları düsmezse sattığım parayla bir daha aynısından dahi alamam )
Yaptığınız şey biraz riskli hocam ama hakkınızda hayırlısı olsun.



LANCE adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Beklemekte fayda var araç fiyatları döviz kuruna bağlı. Hali hazırda sorunsuz bir aracınız varsa ne olursa olsun satmayın.
Kendi adıma bu yolu izleyeceğim. Tüm dünya normale döndüğünde döviz hala yüksek kalırsa işte o zaman model yükseltme fırsatı doğar diye düşünüyorum.