ArdaEgridere adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
çok zor gibi duruyor tofaş alıcam heralde ilk arabam olarak
Geçen gün bir arkadaşım aynısını söyledi. Tofaştansa Tata, daewoo, cherry falan al dedim ona

- yine de tofaş aldı