• 10-06-2020, 14:17:52
    #1
    Üyeliği durduruldu
    Merhabalar Ankara'da yaşadığım sürece 45-50₺ gelen su faturası bu ay 141₺ geldi. Zam falan mı var acaba ?
  • 10-06-2020, 14:20:43
    #2
    Gelen fatura bir aylık mı ?
  • 10-06-2020, 14:21:38
    #3
    Bu ay bizim fatura'da kabarık geldi. Zam gelmiş olabilir ya da pandemi öncesi ertelenen faturaların hepsinin bölünerek gönderileceği gibi birşey vardı onunla ilgili birşey olabilir.
  • 10-06-2020, 14:22:25
    #4
    Üyeliği durduruldu
    xSwindLer adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Gelen fatura bir aylık mı ?
    1 aylık 24 m³ tüketim yapılmış



    arpej adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bu ay bizim fatura'da kabarık geldi. Zam gelmiş olabilir ya da pandemi öncesi ertelenen faturaların hepsinin bölünerek gönderileceği gibi birşey vardı onunla ilgili birşey olabilir.
    Kaç m³ kullanmış siniz
  • 10-06-2020, 14:25:42
    #5
    Ankara'yı bilmiyorum ama İstanbul'da son aylarda çok ilginç faturalar gelmeye başladı sayaç gününden bağımsız olarak.
  • 10-06-2020, 14:34:26
    #6
    Hakanbey1907 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    1 aylık 24 m³ tüketim yapılmış




    Kaç m³ kullanmış siniz
    Fatura tutarına göre 1 m³ 5,87 tl'ye geliyor hocam. Bizde kartlı sayaç kullanıyoruz m³ fiyatı 5,9 tl'ye geliyor. Kullanım miktarına göre gelen ücret doğru gibi görünüyor. Daha önceleri sayaç okunmadığı için tek bir aylık kullanım olarakta göstermiş olabilirler belki. Ama bu seferde KAMEDE değişeceği için ( faturalı sayaçlarda varmı bilmiyorum, bizim kartlı sayaçlarda mevcut ) ücret normalden yüksek çıkacaktır.