Ankara Su ASKİ zam mı yaptı?
5
●103
- 10-06-2020, 14:17:52Üyeliği durdurulduMerhabalar Ankara'da yaşadığım sürece 45-50₺ gelen su faturası bu ay 141₺ geldi. Zam falan mı var acaba ?
- 10-06-2020, 14:22:25Üyeliği durduruldu1 aylık 24 m³ tüketim yapılmışxSwindLer adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Kaç m³ kullanmış sinizarpej adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle - 10-06-2020, 14:34:26Fatura tutarına göre 1 m³ 5,87 tl'ye geliyor hocam. Bizde kartlı sayaç kullanıyoruz m³ fiyatı 5,9 tl'ye geliyor. Kullanım miktarına göre gelen ücret doğru gibi görünüyor. Daha önceleri sayaç okunmadığı için tek bir aylık kullanım olarakta göstermiş olabilirler belki. Ama bu seferde KAMEDE değişeceği için ( faturalı sayaçlarda varmı bilmiyorum, bizim kartlı sayaçlarda mevcut ) ücret normalden yüksek çıkacaktır.Hakanbey1907 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle