Gelen fatura bir aylık mı ?
1 aylık 24 m³ tüketim yapılmış
Bu ay bizim fatura'da kabarık geldi. Zam gelmiş olabilir ya da pandemi öncesi ertelenen faturaların hepsinin bölünerek gönderileceği gibi birşey vardı onunla ilgili birşey olabilir.
Kaç m³ kullanmış siniz