1 aylık 24 m³ tüketim yapılmış
Kaç m³ kullanmış siniz
Fatura tutarına göre 1 m³ 5,87 tl'ye geliyor hocam. Bizde kartlı sayaç kullanıyoruz m³ fiyatı 5,9 tl'ye geliyor. Kullanım miktarına göre gelen ücret doğru gibi görünüyor. Daha önceleri sayaç okunmadığı için tek bir aylık kullanım olarakta göstermiş olabilirler belki. Ama bu seferde KAMEDE değişeceği için ( faturalı sayaçlarda varmı bilmiyorum, bizim kartlı sayaçlarda mevcut ) ücret normalden yüksek çıkacaktır.