• 10-06-2020, 00:35:28
    #1
    Merhaba arkadaşlar, r10 da kurumsal üyelerde olduğunu biliyorum ofis ortamında çalışan. Ofislerinizi ne kadar mal ettiniz? ( iç tasarım, ıvır zıvırı vs. ) Ne kadar sürede tamamladınız, bilişim ile alakalı bir sektörde ofis kurarken dikkat etmemiz gereken hususlar var mı? Hatta mümkünse ofis ortamlarınızı fotoğraflı paylaşabilirseniz güzel bir konu altından fikir alışverişi yapmış oluruz diye düşünüyorum İyi çalışmalar
  • 10-06-2020, 00:37:25
    #2
    Home ofis devam .D
    4 kişi bunu beğendi.
  • 10-06-2020, 00:38:09
    #3
    Yaşasın freelancelik 😂
  • 10-06-2020, 00:38:32
    #4
    Konuyu makara gırgır trolle almadan devam edersek memnun olurum arkadaşlar
    Ofisi kurma aşamasındayım, birazcıkta fikir alışverişi ve bilgi edinebilmek için açtım konuyu çünkü

    teşekkür ederim
  • 10-06-2020, 00:39:31
    #5
    Henüz ofisim yok fakat yerel olarak R10'da olan ve ofisi olan birkaç tanıdığım mevcut sanırsam ofis malzemeleri vesaire ikinci el olarak almıştı sorduğumda 6 Bin tl Ye falan masaları ve oturma koltukları tutmuştu diğer dekorasyonlar hakkında bilgim yok
  • 10-06-2020, 00:40:02
    #6
    6 sene once Ankara'daki yeni ofis icin mobilya, ivir zivir cok sade bir sekilde olmasina ragmen 6-7bin tl tutmustu o zamanin parasina gore. Simdi ayni seyi yaptirmaya kalksan en az 10-12 bin tl tutar.
    Pek kullanmamamiza ragmen (herkes evden calisiyor cogu zaman) Kira, aidat, faturalar vs 1500tl civarinda aylik gideri var.

    Yurtdisindaki ofisin gideri ise rahat bir masa, rahat bir sandalye printer ivir zivir hepsi 270£. (Evimde bir odayi home office olarak kullaniyorum)
  • 10-06-2020, 00:40:06
    #7
    gelire göre gider olmalı, sadelik her zaman iyidir. önemli olan temiz tutmak, sade ve göz yormayan, huzur veren bir dekor olmalı diye düşünüyorum. gösteriş ve şaşaa arayanlar dışında, mobilyada kesinlikle 2. el temiz düzgün mobilyalar tercih edilmeli. çok cüzi rakamlara az kullanılmış güzel mobilyalar alınabilir.
  • 10-06-2020, 00:40:43
    #8
    Hocam eşyalı bir ofis tuttum ben tek oda 3 kişi çalışıyoruz şuan. 2 masamız dolabımız amerikan mutfak ve tuvaletimiz mevcut. Ekstra harcamalarım 1200 klima aldım bir de masa aldım. Küçük bir ofis düşünüyorsanız spotculardan da alabilirsiniz. Bizim iş gibi müşterileriniz çok gelip gitmiyorsa lükse kaçmanıza gerek yok. 5 kişi olacak gibiyiz yakında büyük ofise geçeceğiz. Çok masraf yapmayın ilk başlarda. Denizli'nin merkezinde ofisimiz yeni bina ilk kiracısıyız. kiramız 750
  • 10-06-2020, 00:43:06
    #9
    takip izninizle