Konuyu makara gırgır trolle almadan devam edersek memnun olurum arkadaşlar
Ofisi kurma aşamasındayım, birazcıkta fikir alışverişi ve bilgi edinebilmek için açtım konuyu çünkü

teşekkür ederim