Konu
R10 Ofis Sahipleri
10-06-2020, 00:38:32
#4
Homer
Konuyu makara gırgır trolle almadan devam edersek memnun olurum arkadaşlar
Ofisi kurma aşamasındayım, birazcıkta fikir alışverişi ve bilgi edinebilmek için açtım konuyu çünkü
teşekkür ederim