Merhaba arkadaşlar, r10 da kurumsal üyelerde olduğunu biliyorum ofis ortamında çalışan. Ofislerinizi ne kadar mal ettiniz? ( iç tasarım, ıvır zıvırı vs. ) Ne kadar sürede tamamladınız, bilişim ile alakalı bir sektörde ofis kurarken dikkat etmemiz gereken hususlar var mı?
Hatta mümkünse ofis ortamlarınızı fotoğraflı paylaşabilirseniz güzel bir konu altından fikir alışverişi yapmış oluruz diye düşünüyorum

İyi çalışmalar