• 08-06-2020, 11:08:01
    #1
    Merhabalar 2 Gün önce Merzifon-Mersin için hem iş görüşmesi hemde tatil amaçlı gitmek için araç kullandım. ilk kez gittiğim için Niğde - Mersin arası ücretli otoban olduğunu gördüm ve geçiş sağladım. bugün kgm sitesinde baktığımda 17,70 Kuruşluk bir ödemenin olduğunu gördüm. Aracımda HGS ve OGS Yok.
    Şimdi Aklıma takılan iki soru var , ben bunu ödedikten sonra;


    • hgs ve ogs almam gerekiyor mu? yani hgs ve ogs sistemlerine kayıt olmam gerekiyor mu
    • barkodsuz sürekli geçiş yaparak bu şekilde ödeme sağlarsam bir sıkıntı olur mu ?


  • 08-06-2020, 11:12:22
    #2
    Bence ordan öde dersen bir sorun kalmaz.
  • 08-06-2020, 11:13:19
    #3
    Üyeliği durduruldu
    15 gün içinde HGS için mobil bankacılıktan kayıt olun. Zaten bakiye yüklenmiş oluyor kayıt olurken. Bu süre içinde herhangi bir sıkıntı olmuyor.
  • 08-06-2020, 11:13:23
    #4
    MertcanKolatan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Merhabalar 2 Gün önce Merzifon-Mersin için hem iş görüşmesi hemde tatil amaçlı gitmek için araç kullandım. ilk kez gittiğim için Niğde - Mersin arası ücretli otoban olduğunu gördüm ve geçiş sağladım. bugün kgm sitesinde baktığımda 17,70 Kuruşluk bir ödemenin olduğunu gördüm. Aracımda HGS ve OGS Yok.
    Şimdi Aklıma takılan iki soru var , ben bunu ödedikten sonra;

    • hgs ve ogs almam gerekiyor mu? yani hgs ve ogs sistemlerine kayıt olmam gerekiyor mu
    • barkodsuz sürekli geçiş yaparak bu şekilde ödeme sağlarsam bir sıkıntı olur mu ?

    Merhaba
    Direk ihlalden ödeyebilirsiniz, hgs almanız gerekmiyor.
  • 08-06-2020, 11:15:19
    #5
    Bence bunu ödersen bir sorun olmaz hocam . Sonuçta kgm resmi wep sitesinsen bilgi kısmı hgs olan geçiş ucretini ödedin . Yine bi kgm ara hocam icin rahat etsin .
  • 08-06-2020, 11:17:34
    #6
    Selamlar
  • 08-06-2020, 11:22:43
    #7
    Ekonomi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bence ordan öde dersen bir sorun kalmaz.
    ödeme konusunda sıkıntı yok zaten hocam
    hdfilm27 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    15 gün içinde HGS için mobil bankacılıktan kayıt olun. Zaten bakiye yüklenmiş oluyor kayıt olurken. Bu süre içinde herhangi bir sıkıntı olmuyor.
    amacım hgs ve ogs sistemlerine kayıt olmak istemiyorum hocam. belki indirimli geçiş oluyordur ama gerek olmadığını düşünüyorum.

    Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Merhaba Direk ihlalden ödeyebilirsiniz, hgs almanız gerekmiyor.
    internetten direk ödeyeceğiim merak ettiğim bu şekilde sürekli geçiş sağlayabilirmiyim.

    ruzgarozis adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bence bunu ödersen bir sorun olmaz hocam . Sonuçta kgm resmi wep sitesinsen bilgi kısmı hgs olan geçiş ucretini ödedin . Yine bi kgm ara hocam icin rahat etsin .
    arayacağım amacın konu indeklerinde başka kişilerin işine yararsın diye

    ictaysi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Selamlar
    hocam maşallah sanırım 5 katı alıyolarmış son ödeme tarihini geçerseniz.
  • 08-06-2020, 11:24:59
    #8
    Merhaba hocam ödeme yaptıysan sıkıntı yok 15 gün geçerse üzerinden 11 kat caeza ödüyorsun bide uğraştırıyorlar.
    Ptt den hgs al geçiş yapacağın zaman hgs uygulamasını indir internet üzerinden yükleme yaparsın veya çalıştığın bankadan al hgs yi kredi kartına bağla kafan rahat olsun.
  • 08-06-2020, 11:37:32
    #9
    🔥%100 WP Optimizasyon🔥
    Buradan sorgulayıp ödeyebilirsiniz
    https://webihlaltakip.kgm.gov.tr/Web...alar/Sorgulama