Merhabalar 2 Gün önce Merzifon-Mersin için hem iş görüşmesi hemde tatil amaçlı gitmek için araç kullandım. ilk kez gittiğim için Niğde - Mersin arası ücretli otoban olduğunu gördüm ve geçiş sağladım. bugün kgm sitesinde baktığımda 17,70 Kuruşluk bir ödemenin olduğunu gördüm. Aracımda HGS ve OGS Yok.
Şimdi Aklıma takılan iki soru var , ben bunu ödedikten sonra;


  • hgs ve ogs almam gerekiyor mu? yani hgs ve ogs sistemlerine kayıt olmam gerekiyor mu
  • barkodsuz sürekli geçiş yaparak bu şekilde ödeme sağlarsam bir sıkıntı olur mu ?