Ekonomi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bence ordan öde dersen bir sorun kalmaz.
ödeme konusunda sıkıntı yok zaten hocam
hdfilm27 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
15 gün içinde HGS için mobil bankacılıktan kayıt olun. Zaten bakiye yüklenmiş oluyor kayıt olurken. Bu süre içinde herhangi bir sıkıntı olmuyor.
amacım hgs ve ogs sistemlerine kayıt olmak istemiyorum hocam. belki indirimli geçiş oluyordur ama gerek olmadığını düşünüyorum.

Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Merhaba Direk ihlalden ödeyebilirsiniz, hgs almanız gerekmiyor.
internetten direk ödeyeceğiim merak ettiğim bu şekilde sürekli geçiş sağlayabilirmiyim.

ruzgarozis adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bence bunu ödersen bir sorun olmaz hocam . Sonuçta kgm resmi wep sitesinsen bilgi kısmı hgs olan geçiş ucretini ödedin . Yine bi kgm ara hocam icin rahat etsin .
arayacağım amacın konu indeklerinde başka kişilerin işine yararsın diye

ictaysi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Selamlar
hocam maşallah sanırım 5 katı alıyolarmış son ödeme tarihini geçerseniz.