• 05-06-2020, 22:32:31
    #1
    Arkadşalar geçen sene damla falan aldım eczaneden etki etmedi.
    Gece yarılarına doğru veya uykumu az aldıgım zamanlarda gözlerimde yanma var aşırı şekilde. sürekli pc başındayım. yanma ve arada yaş oluyor.
    gözlük yeterli sanırım. internetten tavsiye edebileceğiniz gözlük varmı? dinlendiric gözlüğü veya haftada 1-2 kez uygulanabilecek kesin çözüm maske önerisi olan? bu salatalık maskesi falan
  • 05-06-2020, 22:34:06
    #2
    Fotofobiniz olabilir hocam. Bende de var ve her şeyin parlaklık seviyesi 0'da. Bazen eksiye bile indirmek istiyorum.
  • 05-06-2020, 22:35:26
    #3
    tek çözüm uyuyup dinlenmek ve ışıktan biraz uzak kalmak
  • 05-06-2020, 22:39:08
    #4
    Hocam dene diye söylemiyorum fakat benimde gözlerimde yorgunluk yanma ve batma vardı. Doktora gittim. Göz kuruluğu olmuş dedi. Sürekli ekrana baktığım için göz kırpmayınca kanallar kurumuş. Damla verdi geçti. Bir kaç ay sonra bir daha oldu. Bu sefer koca karı ilacı yaptım gene geçti. Yaptığım şey; demlenmiş çaya pamuğu bandıracaksın ve gözlerine koyacaksın (gözlerin kapalı olacak göz kapaklarının üzerine koyacaksın). Bir de çayda kesinlikle şeker olmayacak. ÇAY ÇOK SICAK OLAMAYACAK ILIK OLACAK MAZALAH GÖZLERİNİ YAKARSIN

    Gözlerim yorulduğunda bunu yapıyorum bende rahatlama yapıyor. Sizde işe yarar mı bilmiyorum
    Birde mümkünse televizyon, telefon ve bilgisayar ekranına bakarken geceleri mutlaka oda ışığını yak ortam karanlık olmasın. Yoksa ekran ışığı direkt gözlerine vurur ve bu zararlıdır. En az 7 saat uyumayı da ihmal etme
  • 05-06-2020, 22:40:58
    #5
    Bendede göz kuruluğu ve kirpik dibi iltihabı var yanma batma acı ışığa bakamama kaşıntı ne ararsanız hepsi var ne yaptiysam 2 senedir ne damlasını kullandiysam geçmiyor
  • 05-06-2020, 22:44:02
    #6
    hakobaba adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bendede göz kuruluğu ve kirpik dibi iltihabı var yanma batma acı ışığa bakamama kaşıntı ne ararsanız hepsi var ne yaptiysam 2 senedir ne damlasını kullandiysam geçmiyor
    Eğer göz kuruluğundan şikayetçi iseniz eczanelerde suni göz yaşı satılıyor aile hekiminize danışarak kullanabilirsiniz
  • 05-06-2020, 22:46:45
    #7
    mersan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam dene diye söylemiyorum fakat benimde gözlerimde yorgunluk yanma ve batma vardı. Doktora gittim. Göz kuruluğu olmuş dedi. Sürekli ekrana baktığım için göz kırpmayınca kanallar kurumuş. Damla verdi geçti. Bir kaç ay sonra bir daha oldu. Bu sefer koca karı ilacı yaptım gene geçti. Yaptığım şey; demlenmiş çaya pamuğu bandıracaksın ve gözlerine koyacaksın (gözlerin kapalı olacak göz kapaklarının üzerine koyacaksın). Bir de çayda kesinlikle şeker olmayacak

    Gözlerim yorulduğunda bunu yapıyorum bende rahatlama yapıyor. Sizde işe yarar mı bilmiyorum
    Birde mümkünse televizyon, telefon ve bilgisayar ekranına bakarken geceleri mutlaka oda ışığını yak ortam karanlık olmasın. Yoksa ekran ışığı direkt gözlerine vurur ve bu zararlıdır. En az 7 saat uyumayı da ihmal etme
    teşekkür ettim hocam deneyeceğim.

    hakobaba adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bendede göz kuruluğu ve kirpik dibi iltihabı var yanma batma acı ışığa bakamama kaşıntı ne ararsanız hepsi var ne yaptiysam 2 senedir ne damlasını kullandiysam geçmiyor
    aynen batma catma ne ararsan var
  • 06-06-2020, 07:28:41
    #8
    mersan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Eğer göz kuruluğundan şikayetçi iseniz eczanelerde suni göz yaşı satılıyor aile hekiminize danışarak kullanabilirsiniz
    4-5 yıldır belki daha fazladır kullanıyorum o bile ise yaramıyor