Bendede göz kuruluğu ve kirpik dibi iltihabı var yanma batma acı ışığa bakamama kaşıntı ne ararsanız hepsi var ne yaptiysam 2 senedir ne damlasını kullandiysam geçmiyor
Eğer göz kuruluğundan şikayetçi iseniz eczanelerde suni göz yaşı satılıyor aile hekiminize danışarak kullanabilirsiniz