Hocam dene diye söylemiyorum fakat benimde gözlerimde yorgunluk yanma ve batma vardı. Doktora gittim. Göz kuruluğu olmuş dedi. Sürekli ekrana baktığım için göz kırpmayınca kanallar kurumuş. Damla verdi geçti. Bir kaç ay sonra bir daha oldu. Bu sefer koca karı ilacı yaptım gene geçti. Yaptığım şey; demlenmiş çaya pamuğu bandıracaksın ve gözlerine koyacaksın (gözlerin kapalı olacak göz kapaklarının üzerine koyacaksın). Bir de çayda kesinlikle şeker olmayacak
Gözlerim yorulduğunda bunu yapıyorum bende rahatlama yapıyor. Sizde işe yarar mı bilmiyorum
Birde mümkünse televizyon, telefon ve bilgisayar ekranına bakarken geceleri mutlaka oda ışığını yak ortam karanlık olmasın. Yoksa ekran ışığı direkt gözlerine vurur ve bu zararlıdır. En az 7 saat uyumayı da ihmal etme
teşekkür ettim hocam deneyeceğim.
Bendede göz kuruluğu ve kirpik dibi iltihabı var yanma batma acı ışığa bakamama kaşıntı ne ararsanız hepsi var ne yaptiysam 2 senedir ne damlasını kullandiysam geçmiyor
aynen batma catma ne ararsan var