Sizce bu davranış etik mi?
45
●1.681
- 02-06-2020, 14:24:55Üyeliği durdurulduArkadaşlar ben yorum yıldız hizmeti sunuyorum ödemeyi hizmetten sonra alıyorum malum ticari puan düşük olduğu için 2 gün önce yine bir sipariş geldi 400 yorum yıldız ve ben hizmeti teslim ettim 399 adet olumlu yorum ve detaylı ayriyetten 399 adet 5 yıldız sadece 1 kişi 1 yıldız verdi diye adam ödemeyi yapmam nereye şikayet edersen et dedi sizce bu etik mi?
- 02-06-2020, 14:26:32o 1 yıldız sizin aracılığınız ile mi verildi ?siberaction adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 02-06-2020, 14:27:15Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.bu kişinin kullanıcı adı ne?
- 02-06-2020, 14:28:34kesinlikle etik değilsiberaction adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 02-06-2020, 14:28:54Üyeliği durdurulduBana gelen bütün kanıt görüntülerinde 1 yıldıza rastlamadım kullanıcılar görevi yapıp sisteme kanıt yukluyorlar ve hepsi 5 yıldız ve güzel yorumlar içeriyordu ne olursa olsun benden gelmiş olsa bile 399 kaliteli yorum ve 5 yıldız gelmiş bunun bütün masrafı bana geldi ben kullanıcılarıma 40 kuruştan yaptırıyorum hesabıni siz yapın el insaf
