Arkadaşlar ben yorum yıldız hizmeti sunuyorum ödemeyi hizmetten sonra alıyorum malum ticari puan düşük olduğu için 2 gün önce yine bir sipariş geldi 400 yorum yıldız ve ben hizmeti teslim ettim 399 adet olumlu yorum ve detaylı ayriyetten 399 adet 5 yıldız sadece 1 kişi 1 yıldız verdi diye adam ödemeyi yapmam nereye şikayet edersen et dedi sizce bu etik mi?
o 1 yıldız sizin aracılığınız ile mi verildi ?