• 02-06-2020, 14:42:08
    #19
    Bonus olarak 399 negatif yorum hediye edin kendisine.
  • 02-06-2020, 14:43:07
    #20
    Üyeliği durduruldu
    dertliA adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    forum üyesiyse açıklaman lazım. ayrıca ben varımı yokumu bu yola koyar bu adamın işini baltalamak için elimden geleni yapardım




    e ticaret sites ifalansa bloggerden site aç özgün içerik gir doland ırıcı falan diye
    Forumdan banlanmasi vs gibi bisey bu tarz insanlari ıslah etmez hukuki süreç başlatmak istiyorum
  • 02-06-2020, 14:46:06
    #21
    bu şekilde devam edecekseniz +400den fazla olumsuz yorum ve düşük puanlama yapıcam 1 saat içinde ödememi geçin de.
  • 02-06-2020, 14:49:12
    #22
    Ücreti vermemek için yapıyor, 1 yıldız eksik ise 399 yıldızın ödemesini yapmak zorunda. Öyle bir dünya yok.
  • 02-06-2020, 15:02:44
    #23
    siberaction adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Forumdan banlanmasi vs gibi bisey bu tarz insanlari ıslah etmez hukuki süreç başlatmak istiyorum
    hukukiyi bırak hocam. bu adamın anlayacağı iki din vardır biri kötek diğeri de ticari itibarını bitireceksin.
  • 02-06-2020, 15:03:02
    #24
    Ne tuhaf insanlar var. Kim olduğunu yazın'da insanlar o kişiyle iş yapmasın. Eğer sorunu çözemezseniz bu konuyu kanıtları ile internette paylaşın adam ödemediği paradan fazla müşteri ve itibar kaybetsin.
  • 02-06-2020, 15:22:16
    #25
    siberaction adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Forumdan banlanmasi vs gibi bisey bu tarz insanlari ıslah etmez hukuki süreç başlatmak istiyorum
    Hocam önce forumdan şikayet konusu ve kendisine parayı ödemesi konusunda baskı yapın, bakın ödemiyor hukuki süreç başlatın görsün bakalım insanlara 1 yıldız için para vermemek ne demekmiş.
  • 02-06-2020, 15:45:09
    #26
    Hangi arkadaş o hocam? Söyleyin de blok listesine ekleyeyim arkadaşı
  • 02-06-2020, 16:41:43
    #27
    Üyeliği durduruldu
    onurbesen adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hangi arkadaş o hocam? Söyleyin de blok listesine ekleyeyim arkadaşı
    Hocam hukuki süreç başlatacağım bu sebeple ifşa etmem doğru olmaz hukuki süreç bittikten sonra buralarda duyuracağım bu kansızi