• 30-05-2020, 03:13:07
    #1
    msi mi monster mı bilemedm monsterden memnun musunuz özellikle tulpar serisi bilgisi olan yardımcı olabilir mi?
    monsternotebook tulpar aldığım pc :https://www.monsternotebook.com.tr/t...ar-t5-v19-2-1/
  • 30-05-2020, 03:14:20
    #2
    PREMIUM SEO
    Monster kullanıyorum ben memnunum ama fan bazen çok çalışıyor. Abra serisi kullanıyorum bu arada.
  • 30-05-2020, 03:15:49
    #3
    Direk bilgisayar modellerini yazarsanız karar vermek daha kolay olur hocam.
  • 30-05-2020, 03:17:41
    #4
    Abra var gayet memnunum ama sanki o heybetli adının ve reklamların yanında ürün vasat gibi de gelebiliyor. Daha bir yıllık elime alınca çıt çıt ses geldiğine şahit olabiliyorum. Konumuz performans diye memnunum dedim. Parça konusunda aynı şeyi diyemem
  • 30-05-2020, 03:18:40
    #5
    abra.. memnunum.
  • 30-05-2020, 03:21:40
    #6
    bütçeniz kısıtlı değil ise msi alın derim ilerde başınız ağrımaz
  • 30-05-2020, 03:22:39
    #7
    kadioglu adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Direk bilgisayar modellerini yazarsanız karar vermek daha kolay olur hocam.
    ekledim
  • 30-05-2020, 03:23:42
    #8
    Tulpar kullanıyorum memnunum
  • 30-05-2020, 03:25:34
    #9
    Hocam bende kullanıyorum memnunum fakat oyuna girince fan çok hızlı çalışıyor.