• 30-05-2020, 03:27:23
    #10
    Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam bende kullanıyorum memnunum fakat oyuna girince fan çok hızlı çalışıyor.
    hocam daha iyi değilmi daha iyi soğutur
  • 30-05-2020, 03:29:22
    #11
    Bı yorum yapamıyorum ama hep Home Office çalışacaksanız masaüstü alın. Veya leptop alacaksanız Apple Macbook pro alın. Ben monster aldım pişman oldum, keşke Apple alsaydım
  • 30-05-2020, 03:33:48
    #12
    8 aydır tulpar t7 serisi notebook'a sahibim, 6. ayında ekranda 1 adet ölü pixel çıktı, daha 2 gün önce ghost screen olayı başıma geldi, hoparlör'den çıt çıt sesleri gelmekte, bataryanın toplam kapasitesi şuan %98, pc fazla yüke girdiğinde prize takılı olmasına rağmen şarjda azalma oluyor (İlk kez böyle bir şey başıma geldi belki normal bir şeydir). Teknik servis, ölü pixel 5'ten fazla olmadığı için ücretsiz onarım yapmayacağını söyledi, %98 olan batarya kapasitesine teknik servis normal dedi. Diyeceklerim bu kadar.
  • 30-05-2020, 03:34:31
    #13
    Isınma sorunu yaşıyorum bu sebeple fan sürekli çalışıyor sesli olmasıda can sıkıyor.
  • 30-05-2020, 03:34:46
    #14
    Misafir
    Gayet memnunum. 4 yıldır kullanıyorum. Bi tek fan bozuldu. Garantiye yolladim. Ücretsiz yaptılar. Monster iyidir.
    • bero
    bero bunu beğendi.
    1 kişi bunu beğendi.
  • 30-05-2020, 03:35:34
    #15
    MSİ mı MONSTER mı dersen tabi ki MSİ 😊

    Gaming atası 👍
  • 30-05-2020, 03:37:45
    #16
    bero adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    msi mi monster mı bilemedm monsterden memnun musunuz özellikle tulpar serisi bilgisi olan yardımcı olabilir mi?
    monsternotebook tulpar aldığım pc :https://www.monsternotebook.com.tr/t...ar-t5-v19-2-1/
    Merhaba

    İlk 4 ile 6. ayda çok sayıda arıza şikayeti var, siparişinizden sonra şuan genel olarak 3 haftada elinize ulaşmayacaktır.
    https://www.sikayetvar.com/monster-notebook
  • 30-05-2020, 03:39:08
    #17
    1 Ay civarında oldu alalı, biraz daha kıyıp Macbook Pro alsaydım diye pişman olmadım değil, şimdilik performansı tatmin edici, fan sesi can sıkıcı.

  • 30-05-2020, 03:39:20
    #18
    donanim.net
    Dış kasası kalite bakımından rezalet, klavyede soyulmalar sürekli oluyor. Görünüş açısından kötü, donanım ve performans açısından oldukça iyi.