Abra var gayet memnunum ama sanki o heybetli adının ve reklamların yanında ürün vasat gibi de gelebiliyor. Daha bir yıllık elime alınca çıt çıt ses geldiğine şahit olabiliyorum. Konumuz performans diye memnunum dedim. Parça konusunda aynı şeyi diyemem