• 27-05-2020, 10:47:25
    #1
    e-bebek internet üzerinden bir ürün aldım. 1.099 TL lik büyük bi ürün. 15 dk sonra vazgeçtim 1.379 TL lik bir ürün almaya karar verdim. daha pahalı. siparişi iptal edemiyorum, aradım iptal olmaz gleince iade edin diyorlar. hem süreç uzayacak hem kargo detayları. hem onlara hem bana zarar. nasıl iptal edicem bi tanıdığı falan olan var mı ? boşuna gel git yaşanmasın
  • 27-05-2020, 10:56:33
    #2
    Hipek adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    e-bebek internet üzerinden bir ürün aldım. 1.099 TL lik büyük bi ürün. 15 dk sonra vazgeçtim 1.379 TL lik bir ürün almaya karar verdim. daha pahalı. siparişi iptal edemiyorum, aradım iptal olmaz gleince iade edin diyorlar. hem süreç uzayacak hem kargo detayları. hem onlara hem bana zarar. nasıl iptal edicem bi tanıdığı falan olan var mı ? boşuna gel git yaşanmasın
    Kargoyu teslim almayın. İade süreci başlatın. Yeni siparişinizi alın.
  • 27-05-2020, 10:56:50
    #3
    Ürünü iptal edip alacağınız ürün için fazla ücrete karşın bir fatura oluşturmalarını talep edin. Sanırım ürünü iptal edip başka ürün almayacağınızı düşünüp böyle bir şey söylemişlerdir..
  • 27-05-2020, 10:58:12
    #4
    tekrar ısrarla aradım müdürlerinize söyleyin 1-2 saat içinde ürün kargoya verilmez geldi gitti süreç uzar zaten kargolar yavaş falan yalvardım yakardım artık. bi talep oluşturdu ama sanmıyorum dedi bakalım.
  • 27-05-2020, 10:58:50
    #5
    İmkansız. ben kargolamadan müşteri temsilcisiyle iptal etmiştim. üstelik başka üründe almadım.
  • 27-05-2020, 11:00:30
    #6
    kargoyu asla almayın sonra iade ederken sıkıntı yaşarsınız, bir ürün kargoya çıkmadıysa her halükarda sipariş iptal edilir yaptıkları şey çok saçma
  • 27-05-2020, 11:00:34
    #7
    ilhnGrbz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    İmkansız. ben kargolamadan müşteri temsilcisiyle iptal etmiştim. üstelik başka üründe almadım.
    alalı 1 saat falan oldu hocam benimde kargoya verilmedi.sadece kargo için hazır konumuna geldi otomatik olarak sipariş. boşuna uğraştırıyorlar.