tekrar ısrarla aradım müdürlerinize söyleyin 1-2 saat içinde ürün kargoya verilmez geldi gitti süreç uzar zaten kargolar yavaş falan yalvardım yakardım artık. bi talep oluşturdu ama sanmıyorum dedi bakalım.