e-bebek internet üzerinden bir ürün aldım. 1.099 TL lik büyük bi ürün. 15 dk sonra vazgeçtim 1.379 TL lik bir ürün almaya karar verdim. daha pahalı. siparişi iptal edemiyorum, aradım iptal olmaz gleince iade edin diyorlar. hem süreç uzayacak hem kargo detayları. hem onlara hem bana zarar. nasıl iptal edicem bi tanıdığı falan olan var mı ? boşuna gel git yaşanmasın
Kargoyu teslim almayın. İade süreci başlatın. Yeni siparişinizi alın.