• 27-05-2020, 09:25:58
    #1
    Üyeliği durduruldu
    Merhabalar bana ve ablama pandemi çıkmıştı biriyle konuşurken duymuştum 3 faz olduğu İçin 3 kere veya 2 kere daha alıcam diyordu acaba bu pandemi alanlar birdaha alabilcekmi
  • 27-05-2020, 09:38:14
    #2
    GoLive adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Merhabalar bana ve ablama pandemi çıkmıştı biriyle konuşurken duymuştum 3 faz olduğu İçin 3 kere veya 2 kere daha alıcam diyordu acaba bu pandemi alanlar birdaha alabilcekmi
    Pandemi almaktan kastınız nedir tam anlamadım. Devlet bu konuyla alakalı pandemi den dolayı 1000 TL para yardımı yapıyor ve şu an 3. Fazda kasteddiğiniz bumu acaba ?
  • 27-05-2020, 09:39:07
    #3
    Ablanız ile aynı ailede misiniz ? 1 kişiye çıkıyordu Aileden normal koşullarda
  • 27-05-2020, 09:43:08
    #4
    Üyeliği durduruldu
    McArea adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Pandemi almaktan kastınız nedir tam anlamadım. Devlet bu konuyla alakalı pandemi den dolayı 1000 TL para yardımı yapıyor ve şu an 3. Fazda kasteddiğiniz bumu acaba ?
    1000 Tl Para Duydugumuz Üzere 3 Defa Veriliyormuş 🙂

    SeFfAh adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ablanız ile aynı ailede misiniz ? 1 kişiye çıkıyordu Aileden normal koşullarda
    Hayır O Kendi Evinde Ben Kendi Evimde 🙂
  • 27-05-2020, 09:44:52
    #5
    GoLive adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    1000 Tl Para Duydugumuz Üzere 3 Defa Veriliyormuş 🙂



    Hayır O Kendi Evinde Ben Kendi Evimde 🙂
    O zaman tamamdır , yoksa sıkıntı yaşayabilirdiniz
    3 Defa verilecek diye bir durum söz konusuda değil 1 defaya mahsus bir durum , size söyleyen arkadaş kulakdan duyma birşey paylaşmış sizin ile
  • 27-05-2020, 09:45:56
    #6
    Üyeliği durduruldu
    SeFfAh adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    O zaman tamamdır , yoksa sıkıntı yaşayabilirdiniz
    3 Defa verilecek diye bir durum söz konusuda değil 1 defaya mahsus bir durum , size söyleyen arkadaş kulakdan duyma birşey paylaşmış sizin ile
    İlginiz ve alakanız için çok teşekkür ederim
  • 27-05-2020, 09:48:56
    #7
    Şimdi şu şekilde belirteyim. Konuyla alakalı e devlet üzerinden şartları taşıyan ihtiyaç sahipleri yardım aldı ilk alanlar için 1. Faz denildi sonra .2. Faz ve şimdide 3. Faza geldi. Yani fazdan anlayacağın adam ilk alımlara başvurmayı unutmuşsa mağdur etmeyelim diye. Şöylede birşey var ilk grupta alanlar 2. Ve 3. Grupta alamaz yazıyor ve olası açılacak diğer fazlarda yani. Ve aynı aileden sadece 1 kili alabilir diyo buradan anladığım kadarıyla aynı ikamet ye çünkü abla kardeş ikametgah farklıysa alabiliyor. Aynı evde olsaydınız bunu akanayacaktınız bunu biliyorum örneklerine denk geldim. Olay bu sorun varsa sor.
  • 27-05-2020, 10:10:35
    #8
    Üyeliği durduruldu
    McArea adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Şimdi şu şekilde belirteyim. Konuyla alakalı e devlet üzerinden şartları taşıyan ihtiyaç sahipleri yardım aldı ilk alanlar için 1. Faz denildi sonra .2. Faz ve şimdide 3. Faza geldi. Yani fazdan anlayacağın adam ilk alımlara başvurmayı unutmuşsa mağdur etmeyelim diye. Şöylede birşey var ilk grupta alanlar 2. Ve 3. Grupta alamaz yazıyor ve olası açılacak diğer fazlarda yani. Ve aynı aileden sadece 1 kili alabilir diyo buradan anladığım kadarıyla aynı ikamet ye çünkü abla kardeş ikametgah farklıysa alabiliyor. Aynı evde olsaydınız bunu akanayacaktınız bunu biliyorum örneklerine denk geldim. Olay bu sorun varsa sor.
    Öncelikle günaydın demeyi unuttum için çok teşekkür ederim zahmet verdim için kusura bakmayın allah razı olsun