GoLive adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Merhabalar bana ve ablama pandemi çıkmıştı biriyle konuşurken duymuştum 3 faz olduğu İçin 3 kere veya 2 kere daha alıcam diyordu acaba bu pandemi alanlar birdaha alabilcekmi
Pandemi almaktan kastınız nedir tam anlamadım. Devlet bu konuyla alakalı pandemi den dolayı 1000 TL para yardımı yapıyor ve şu an 3. Fazda kasteddiğiniz bumu acaba ?