Şimdi şu şekilde belirteyim. Konuyla alakalı e devlet üzerinden şartları taşıyan ihtiyaç sahipleri yardım aldı ilk alanlar için 1. Faz denildi sonra .2. Faz ve şimdide 3. Faza geldi. Yani fazdan anlayacağın adam ilk alımlara başvurmayı unutmuşsa mağdur etmeyelim diye. Şöylede birşey var ilk grupta alanlar 2. Ve 3. Grupta alamaz yazıyor ve olası açılacak diğer fazlarda yani. Ve aynı aileden sadece 1 kili alabilir diyo buradan anladığım kadarıyla aynı ikamet ye çünkü abla kardeş ikametgah farklıysa alabiliyor. Aynı evde olsaydınız bunu akanayacaktınız bunu biliyorum örneklerine denk geldim. Olay bu sorun varsa sor.
Öncelikle günaydın demeyi unuttum için çok teşekkür ederim zahmet verdim için kusura bakmayın allah razı olsun