• 26-05-2020, 16:05:54
    #1
    Üyeliği durduruldu
    İnteraktif vergi dairesinde trafik cezam mevcut fakat e-devletten plakaya yazılan cezaları sorguladığımda ceza gözükmüyor. İnteraktif vergi dairesinde gözüken ceza kimliğe ya da ehliyete yazılan bir ceza değil. EDS ile yazılmış bir ceza. Ben bu cezanın detayını nereden öğrenebilirim?
  • 26-05-2020, 16:08:23
    #2
    cezayı nezaman yediniz hocam ?
  • 26-05-2020, 16:10:22
    #3
    Ben 70 km olan yolda eds e 192 km ile yakalanmışım ve 3 ay sonra geldi e devlet kısmına ceza
  • 26-05-2020, 16:12:48
    #4
    Üyeliği durduruldu
    logomerkezi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    cezayı nezaman yediniz hocam ?
    Geçen ay yaptığım ihlalden dolayı yediğimi düşünüyorum ama tarih bile yazmıyor cezada. Ya da ben göremiyorum.

    FiBuHosting adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ben 70 km olan yolda eds e 192 km ile yakalanmışım ve 3 ay sonra geldi e devlet kısmına ceza
    Playa yazılan 3-4 adet cezam var. Hepsi hız sınırından dolayı ama hiç biri e-devlette gözükmüyor
  • 26-05-2020, 16:15:55
    #5
    Nedense geç yansıyor bendede aynı sorun var.
  • 26-05-2020, 16:16:42
    #6
    E-Devlette gözükmüyorsa tebligat gelmeden detayını öğreneçeğiniz baska yer yok diye biliyorum.

    Ceza miktarı nedir.
  • 26-05-2020, 16:19:35
    #7
    Üyeliği durduruldu
    Bedir_ adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    E-Devlette gözükmüyorsa tebligat gelmeden detayını öğreneçeğiniz baska yer yok diye biliyorum.

    Ceza miktarı nedir.
    1200 TL'lik bir ceza
  • 26-05-2020, 16:21:28
    #8
    İnce uzun bir kağıda basılı olan tebligat kağıdı gelir PTT aracılığıyla, şuanda yoğun sanırsam kargolar.
    E devlete geç düşebiliyor.
  • 26-05-2020, 16:24:04
    #9
    Üyeliği durduruldu
    batuhan4040 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    İnce uzun bir kağıda basılı olan tebligat kağıdı gelir PTT aracılığıyla, şuanda yoğun sanırsam kargolar.
    E devlete geç düşebiliyor.
    Geçen sene bir tebligat gelmişti. Gelen tebligat da ondan önceki senenin cezası. 5-6 ay önce yine bir ihlalden kaynaklı cezam var hala tebligat gelmedi. Yani tebligatlar çok geç geliyor sanırım.