logomerkezi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
cezayı nezaman yediniz hocam ?
Geçen ay yaptığım ihlalden dolayı yediğimi düşünüyorum ama tarih bile yazmıyor cezada. Ya da ben göremiyorum.

FiBuHosting adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Ben 70 km olan yolda eds e 192 km ile yakalanmışım ve 3 ay sonra geldi e devlet kısmına ceza
Playa yazılan 3-4 adet cezam var. Hepsi hız sınırından dolayı ama hiç biri e-devlette gözükmüyor