İnce uzun bir kağıda basılı olan tebligat kağıdı gelir PTT aracılığıyla, şuanda yoğun sanırsam kargolar.
E devlete geç düşebiliyor.
Geçen sene bir tebligat gelmişti. Gelen tebligat da ondan önceki senenin cezası. 5-6 ay önce yine bir ihlalden kaynaklı cezam var hala tebligat gelmedi. Yani tebligatlar çok geç geliyor sanırım.