• 26-05-2020, 03:07:39
    #1
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Bilgisayarım aşağıdakinin aynısı sadece farkı 1TB SSD mevcuttur.
    Sahibindene koymayı düşünüyorum nakit sıkıntısından dolayı.
    Sizce ne kadar eder? şu anda
    faturası yok, garantisi bitti.
    Kozmetik olarak 10 üzerinden 9 alır. çalışmayan aksamı kusuru yok.
    bataryası 3 saat gidiyor

    https://www.vatanbilgisayar.com/leno...-notebook.html
  • 26-05-2020, 03:13:31
    #2
    o değilde altındaki yorumlar beni daha çok üzdü şimdi ki fiyatlarını görünce
  • 26-05-2020, 03:15:07
    #3
    TN panel ekran, I7-4710HQ ve gtx 860m mevcut hocam, 1tb ssd ile birlikte üst limit 3300-3500 arası , alt limit ise 2500-3000 arası gider gelir hocam tahmini fiyat benim görüşüm.
  • 26-05-2020, 03:16:49
    #4
    Üyeliği durduruldu
    Ben de 3 binden üç aşağı beş yukarı satabileceğinizi düşünüyorum. Sahibinden dışında R10'da da ilan açabilirsiniz.
  • 26-05-2020, 03:21:41
    #5
    Ettu adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    o değilde altındaki yorumlar beni daha çok üzdü şimdi ki fiyatlarını görünce
    Bir zamanlar 3000₺ imiş, ağlıyorum şu an.

    Bu arada sistem çok iyi hocam minimum 3.5k ya verin.
  • 26-05-2020, 03:24:37
    #6
    kalipsotr adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bir zamanlar 3000₺ imiş, ağlıyorum şu an.

    Bu arada sistem çok iyi hocam minimum 3.5k ya verin.
    Bende öyle düşünüyorum. Konuyu açmadan GTA 5 iniyordu, şu anda açtım tüm görüntü ayarları full de ve çok keyifli kasma donma ping hiç bir şey yok
  • 26-05-2020, 03:25:38
    #7
    Narsinha adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bende öyle düşünüyorum. Konuyu açmadan GTA 5 iniyordu, şu anda açtım tüm görüntü ayarları full de ve çok keyifli kasma donma ping hiç bir şey yok
    Gtx860 var hocam içinde bir zahmet olsun o kadar
  • 26-05-2020, 03:26:41
    #8
    kalipsotr adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Gtx860 var hocam içinde bir zahmet olsun o kadar
    zorlayacak bir oyun adı var mı? denemek istiyorum meraktan
  • 26-05-2020, 03:34:49
    #9
    Narsinha adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    zorlayacak bir oyun adı var mı? denemek istiyorum meraktan
    Genel olarak full hd den hd'ye alırsınız hocam veya grafikleri düşürürsünüz ama oynayamayacağınız oyun yok gibi. Gta 6'yı bekleyin en iyisi