Narsinha adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bende öyle düşünüyorum. Konuyu açmadan GTA 5 iniyordu, şu anda açtım tüm görüntü ayarları full de ve çok keyifli kasma donma ping hiç bir şey yok
Gtx860 var hocam içinde bir zahmet olsun o kadar