kalipsotr adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bir zamanlar 3000₺ imiş, ağlıyorum şu an.

Bu arada sistem çok iyi hocam minimum 3.5k ya verin.
Bende öyle düşünüyorum. Konuyu açmadan GTA 5 iniyordu, şu anda açtım tüm görüntü ayarları full de ve çok keyifli kasma donma ping hiç bir şey yok