• 25-05-2020, 14:22:51
    #10
    yalcinunfeeling adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    googleden bakabilirsin


    Baktım. Zimbabwe, Gana falan var.


    Sent from my iPhone using Tapatalk Pro
  • 25-05-2020, 16:14:33
    #11
    webster99 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Baktım. Zimbabwe, Gana falan var.


    Sent from my iPhone using Tapatalk Pro
    Yanlışın var

    1 Gana Sedisi :1,18 TL 😀😀😀

    Yani ev alacak kadar değil
  • 25-05-2020, 16:16:11
    #12
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Ukrayna'yı listeden çıkarın derim evi dolarla kiraya veriyollaamış
  • 25-05-2020, 16:37:53
    #13
    siirvehikaye adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    iyi işte Türk parası 4 katı değerli demektir...

    Japonya ve Rus parasından değerli paramız oradan alın ...glu glu köyüne gerek yok aynı zamanda...
    Bu herhalde espri... Paranın değeri tek başına anlam ifade etmiyor malum, o ülkedeki fiyatlarla birlikte değerlendirmek lazım.
  • 25-05-2020, 18:37:21
    #14
    mener adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bu herhalde espri... Paranın değeri tek başına anlam ifade etmiyor malum, o ülkedeki fiyatlarla birlikte değerlendirmek lazım.
    Bu kadar mesajın içerisinde benim mesajımı komik buldunuz 🙂 adam paramız değersiz afrikanın köyünden bile ev alamazsın demiş, ona bu cevabı vermeniz daha uygun olurdu... Para değerine bakarak değerlendirme yapıp afrikadan halliceyiz diyene o zaman paramız japon, güney Kore den değerli biz onlardan iyiyiz demekten başka cevap seçeneği var mı sizce????
  • 25-05-2020, 18:44:22
    #15
    globaltr adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Yanlışın var

    1 Gana Sedisi :1,18 TL 😀😀😀

    Yani ev alacak kadar değil
    Dalga geçmek için laf olsun diye yazmıştım. Gana için cost of living araştırması yaptım cidden sandığımdan da kötü durumdaymışız.
  • 25-05-2020, 19:47:05
    #16
    webster99 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Dalga geçmek için laf olsun diye yazmıştım. Gana için cost of living araştırması yaptım cidden sandığımdan da kötü durumdaymışız.
    Türkiye Gana dan kötü, Japonya, Güney Kore den ve Rusya dan daha harika bir durumda...Hatta 2007 yıında 1 tl 95 Japon yeni yapıyormuş, 13 yılda çalışkan Japonlar farkı 15 e kadar indirimişler) 5 yıla kadar Türkiye yi geçerler))
  • 25-05-2020, 19:54:10
    #17
    siirvehikaye adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Türkiye Gana dan kötü, Japonya, Güney Kore den ve Rusya dan daha harika bir durumda...Hatta 2007 yıında 1 tl 95 Japon yeni yapıyormuş, 13 yılda çalışkan Japonlar farkı 15 e kadar indirimişler) 5 yıla kadar Türkiye yi geçerler))
    Yok hepsinden kötü. İyi sandıklarımızdan bile kötü.
  • 27-05-2020, 23:14:10
    #18
    dev
    Kurumsal Üye
    yalcinunfeeling adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Merhaba arkadaşlar biliyorsunuz ki paramızıın değerli oldugu ülkeler var Gidip ordan oranın parasıyla ev almak mümkünmü yok sa dolar bazın'damı satarlar
    TRY -> USD -> XXX seklinde transfer olacak paraniz. Dolar yukseldigi zaman hedef ulkeninde kuru yukselecek hocam.

    Ev almaktaki amaciniz ne olacak? Oturum almak mi, yatirim yapip kiraya mi vermek?

    Her ulke ev alani oturum vermiyor. Yatirim olsun diye alcaksiniz baglantinizin, dilini bilmediginiz ulkede ev alip ne yapacaksiniz . Kiraya vereyim derseniz malinizi kime emanet edeceksiniz.