Dalga geçmek için laf olsun diye yazmıştım. Gana için cost of living araştırması yaptım cidden sandığımdan da kötü durumdaymışız.
Türkiye Gana dan kötü, Japonya, Güney Kore den ve Rusya dan daha harika bir durumda...Hatta 2007 yıında 1 tl 95 Japon yeni yapıyormuş, 13 yılda çalışkan Japonlar farkı 15 e kadar indirimişler

) 5 yıla kadar Türkiye yi geçerler

))