siirvehikaye adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Türkiye Gana dan kötü, Japonya, Güney Kore den ve Rusya dan daha harika bir durumda...Hatta 2007 yıında 1 tl 95 Japon yeni yapıyormuş, 13 yılda çalışkan Japonlar farkı 15 e kadar indirimişler) 5 yıla kadar Türkiye yi geçerler))
Yok hepsinden kötü. İyi sandıklarımızdan bile kötü.