Türkiye Gana dan kötü, Japonya, Güney Kore den ve Rusya dan daha harika bir durumda...Hatta 2007 yıında 1 tl 95 Japon yeni yapıyormuş, 13 yılda çalışkan Japonlar farkı 15 e kadar indirimişler

) 5 yıla kadar Türkiye yi geçerler

))
Yok hepsinden kötü. İyi sandıklarımızdan bile kötü.