• 24-05-2020, 12:11:27
    #1
    Forumda birbirimize özelden hakaret edebiliyor muyuz öncelikle bunu sorayım.

    https://www.r10.net/cozumlenmis-sika...italajans.html arkadaş bu konuda başka bir arkadaşımıza hakaret ederek konuşmuş ve ben de bunu kaldıramayıp konuya düşüncemi yazdım. Forum bilader burası herkes istediğini yazar sana hesap mı vereceğiz ?


    Diğer bir duruma gelirsek, sen önce hesabını verdin mi yaptığın itliğin de kalkmış bana dallama falan yazıyorsun özelden. Karakterin varsa azıcık karşıma çık. Ankara/Keçiören 19 mayıs mahallesi yunus emre caddesi 210/14 .

    Karşıma çıkacak yüreğin yoksa öyle sağda solda saçma sapan yazı yazmayacaksın. Özelden insanların alnından alnından kaşımayacaksın. @Sikayet; @Erhan; @dijitalajans; @PBacklink; @farukcatak; @YasinReal; @Baykan; @PowerKing;
  • 24-05-2020, 12:12:41
    #2
    Hocam keşke küfürleri buradan yazmayaydiniz
  • 24-05-2020, 12:13:32
    #3
    Üyeliği durduruldu
    Maxigeyik mi diye baktım bi an

    Yaşınız kaç hocam?
  • 24-05-2020, 12:14:03
    #4
    malatyalim44 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam keşke küfürleri buradan yazmayaydiniz
    Haddini bilmez adam olmaz şerefsizlere buradan sövüyorum. Bu köpeği görmeyen yönetim de beni banlasın lütfen. Böyle terbiyesizlik olmaz. Bayram günü foruma bir giriyorum karşılaştığım rezalete bak...



    jetbayim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Maxigeyik mi diye baktım bi an

    Yaşınız kaç hocam?
    Yaşım 19, geyik falan değil bildiğin bu hadsizin aptalca hareketlerini eleştirme ve neden halen bu forumda barındığını sorma konusu...
  • 24-05-2020, 12:20:35
    #5
    aim_fakiri adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Forumda birbirimize özelden hakaret edebiliyor muyuz öncelikle bunu sorayım.

    https://www.r10.net/cozumlenmis-sika...italajans.html arkadaş bu konuda başka bir arkadaşımıza hakaret ederek konuşmuş ve ben de bunu kaldıramayıp konuya düşüncemi yazdım. Forum bilader burası herkes istediğini yazar sana hesap mı vereceğiz ?


    Diğer bir duruma gelirsek, sen önce hesabını verdin mi yaptığın itliğin de kalkmış bana dallama falan yazıyorsun özelden. Karakterin varsa azıcık karşıma çık. Ankara/Keçiören 19 mayıs mahallesi yunus emre caddesi 210/14 .

    Karşıma çıkacak yüreğin yoksa öyle sağda solda s*kik s*kik yazı yazmayacaksın. Özelden insanların alnından alnından kaşımayacaksın. @Sikayet; @Erhan; @dijitalajans; @PBacklink; @farukcatak; @YasinReal; @Baykan; @PowerKing;
    Konuya ben neden etiketlendim onu anlamadım
  • 24-05-2020, 12:22:30
    #6
    Üyeliği durduruldu
    Baykan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Konuya ben neden etiketlendim onu anlamadım
    R10'un rütbesiz muhafızları
  • 24-05-2020, 12:24:24
    #7
    Konuya dahil edildiğim için yazıyorum.
    Bir kişi yüzünden kendini yasaklatma. Yönetimden rica ediyorum. Dijitalajans ile ilgilenin lütfen. Böyle konuşan bir zihniyet ortamın samimiyetini bozuyor ve güvenini azaltıyor.
  • 24-05-2020, 12:25:26
    #8
    yav hocam ben olduğum gibi bir insanım, adam gelmiş özelden bana dallama yazıyor şu an öyle bir tilt oldum ki kendisine şunu diyorum. "beni bul aslanım. beni bul ve o kelimeyi bir kez de yüzüme karşı söyle.."
  • 24-05-2020, 12:26:19
    #9
    Herkes Keçiörendeymiş, abi zirve yapalım bari.