Forumda birbirimize özelden hakaret edebiliyor muyuz öncelikle bunu sorayım.
https://www.r10.net/cozumlenmis-sika...italajans.html arkadaş bu konuda başka bir arkadaşımıza hakaret ederek konuşmuş ve ben de bunu kaldıramayıp konuya düşüncemi yazdım. Forum bilader burası herkes istediğini yazar sana hesap mı vereceğiz ?

Diğer bir duruma gelirsek, sen önce hesabını verdin mi yaptığın itliğin de kalkmış bana dallama falan yazıyorsun özelden. Karakterin varsa azıcık karşıma çık. Ankara/Keçiören 19 mayıs mahallesi yunus emre caddesi 210/14 .
Karşıma çıkacak yüreğin yoksa öyle sağda solda saçma sapan yazı yazmayacaksın. Özelden insanların alnından alnından kaşımayacaksın.
@Sikayet;
@Erhan;
@dijitalajans;
@PBacklink;
@farukcatak;
@YasinReal;
@Baykan;
@PowerKing;