Forumda birbirimize özelden hakaret edebiliyor muyuz öncelikle bunu sorayım.

https://www.r10.net/cozumlenmis-sika...italajans.html arkadaş bu konuda başka bir arkadaşımıza hakaret ederek konuşmuş ve ben de bunu kaldıramayıp konuya düşüncemi yazdım. Forum bilader burası herkes istediğini yazar sana hesap mı vereceğiz ?


Diğer bir duruma gelirsek, sen önce hesabını verdin mi yaptığın itliğin de kalkmış bana dallama falan yazıyorsun özelden. Karakterin varsa azıcık karşıma çık. Ankara/Keçiören 19 mayıs mahallesi yunus emre caddesi 210/14 .

Karşıma çıkacak yüreğin yoksa öyle sağda solda saçma sapan yazı yazmayacaksın. Özelden insanların alnından alnından kaşımayacaksın. @Sikayet; @Erhan; @dijitalajans; @PBacklink; @farukcatak; @YasinReal; @Baykan; @PowerKing;