Şikayetim değil sorum var... ??? - Sayfa 2 - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
Şikayetim değil sorum var... ???
11
●
338
R10.net
Soru & Cevap
Sorum Var
Şikayetim değil sorum var... ???
1
2
24-05-2020, 12:29:50
#10
ok35
1v1 Cs atın kaybeden banlansın 🤓
24-05-2020, 12:31:19
#11
aim_fakiri
ok35 adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
1v1 Cs atın kaybeden banlansın 🤓
kabul
24-05-2020, 12:33:12
#12
Erdem
Bu tarz durumlarda
report
sistemini kullanın. Sizin de küfür ettiğiniz sonra editlediğiniz yazıyı Bayram dolayısıyla görmezden geliyorum.
Herkese iyi bayramlar.
1
2
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler