ben taft içiyorum kafeini çok yüksek, aroma olarak orta kalite ama kafein için aldığımdan sıkıntı olmuyor. https://www.taftcoffee.com/
Aynı firmanın normal kafein düzeyinde iyi kahveleri de var, brazil yellow bourbon bayılıyom https://www.normalcoffees.com/collec...iltre-kahveler
çekimler çok taze ve kilitli poşette geliyor ama kendin çekeceksen değirmen de var https://www.taftcoffee.com/collectio.../de%C4%9Firmen
En iyi çekirdek kahve?
11
●159
- 19-05-2020, 21:01:56Herkesin damak tadına uygun kahve farklıdır. Ben Aksaray'da Hacıolabi diye bir yerden çektirip kullanıyorum içimini de çok beğeniyorum. Bayadır gidemedim ama en son kg fiyatı 70 TL gibi bir şeydi. İnternetten satışı da var sanırım ama dükkandan çektirip almak tercihim oluyor her zaman.
- 19-05-2020, 21:04:17evet hocam denedim.Orta üstü sertlikte asiditesi biraz yuksek,burunda tarcın,bitter ve greyfurt notaları mevcut onun dısında gibol köpüğe sahip ilk içişte biraz sert gelir damağa ama bir kaç yudumdan sonra güzel bir aroma bırakıyor damakta.Rawkus adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle