ben taft içiyorum kafeini çok yüksek, aroma olarak orta kalite ama kafein için aldığımdan sıkıntı olmuyor.
https://www.taftcoffee.com/
Aynı firmanın normal kafein düzeyinde iyi kahveleri de var, brazil yellow bourbon bayılıyom
https://www.normalcoffees.com/collec...iltre-kahveler
çekimler çok taze ve kilitli poşette geliyor ama kendin çekeceksen değirmen de var
https://www.taftcoffee.com/collectio.../de%C4%9Firmen