Herkesin damak tadına uygun kahve farklıdır. Ben Aksaray'da Hacıolabi diye bir yerden çektirip kullanıyorum içimini de çok beğeniyorum. Bayadır gidemedim ama en son kg fiyatı 70 TL gibi bir şeydi. İnternetten satışı da var sanırım ama dükkandan çektirip almak tercihim oluyor her zaman.