• 19-05-2020, 15:39:46
    #1
    Üyeliği durduruldu
    https://urun.n11.com/islemci/amd-am4...E&gclsrc=aw.ds

    alınırmı arkadaşlar kutusuz ürün
  • 19-05-2020, 15:40:45
    #2
    şansın iyiyse alınır bahtsız birisi isen kötü
  • 19-05-2020, 15:42:29
    #3
    Üyeliği durduruldu
    maviyazar adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    şansın iyiyse alınır bahtsız birisi isen kötü
    termal macun sürerken işlemciyi paramparça edip tüm aksamlara kısa devre yaptıran biriyim
  • 19-05-2020, 16:08:21
    #4
    ChefMedya adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    termal macun sürerken işlemciyi paramparça edip tüm aksamlara kısa devre yaptıran biriyim
    benden sana bir arkadaş tavsiyesi teknoloji alette her zaman için uzun yıllar kullanım için 1 paradan kaçma bekle sabret biriktir öyle al 2 markadan şamam 3 laflara kanıp çekirdeklere kanıp amd alma en kötü 2 sene sonra cortlamaya başlar atalarımız boşuna ucuz etin yahnisi yenmez demiyor intel al intel bakma çok çekirdeği felan yok ama emin ol uzun yıllar her zaman uyumundan sağlamlığından çakı gibidir bu ekran kartlarındada görüyoruz nvdia ve alma bu işlemciyi illaki amd diyorsan kapalı kutu al diğer marka bilindik marketlerden
  • 19-05-2020, 16:13:25
    #5
    maviyazar adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    benden sana bir arkadaş tavsiyesi teknoloji alette her zaman için uzun yıllar kullanım için 1 paradan kaçma bekle sabret biriktir öyle al 2 markadan şamam 3 laflara kanıp çekirdeklere kanıp amd alma en kötü 2 sene sonra cortlamaya başlar atalarımız boşuna ucuz etin yahnisi yenmez demiyor intel al intel bakma çok çekirdeği felan yok ama emin ol uzun yıllar her zaman uyumundan sağlamlığından çakı gibidir bu ekran kartlarındada görüyoruz nvdia ve alma bu işlemciyi illaki amd diyorsan kapalı kutu al diğer marka bilindik marketlerden


    AMD Halkın işlemcisidir. Fiyat/performans ürünüdür. Fazla parası olan INTEL alır. İşi bilen az paraya yüksek performans isteyen AMD
  • 19-05-2020, 16:20:34
    #6
    Extralarge adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle


    AMD Halkın işlemcisidir. Fiyat/performans ürünüdür. Fazla parası olan INTEL alır. İşi bilen az paraya yüksek performans isteyen AMD
    tamam sen amd al 2 sene sonra elinde patlayınca tekrar bir amd daha al o sene alacağın intele vereceğin paranın aslında 4 senede 2 katı ödediğini fark et tecrübe edin ondan sonra tekrar yorumlara katılırsın
  • 19-05-2020, 16:35:02
    #7
    Üyeliği durduruldu
    bu pini kırılan işlemcimin aynı markası. gayet memnundum açıkcası çok fazla bir işlem yapmaycağım zaten
  • 19-05-2020, 16:57:10
    #8
    maviyazar adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    tamam sen amd al 2 sene sonra elinde patlayınca tekrar bir amd daha al o sene alacağın intele vereceğin paranın aslında 4 senede 2 katı ödediğini fark et tecrübe edin ondan sonra tekrar yorumlara katılırsın
    İki gözüm yaşını bilmiyorum ama ben 1990' lardan beri AMD kullanırım. Sana AMD 'nin tüm işlemci ailesini sayabilirim. Çoğunu kullandım. Haa dersenki çok ısınıyor, doğru 1990' lardaki işlemciler 2000' lere kadar Intel' e göre daha fazla ısınıyordu. Ama iş sonradan değişmeye başladı. Isınma sorunu yok şuan AMD ' lerde. Çok eskiden vardı. O yılları çoğunuz hatırlamazsınız bile.

    Ben bu sektördeyim, adamın parası bol bilgisayardan anlamıyorsa INTEL' e yönlendiririm. Ama parası kısıtlı birde bilgisayardan az çok anlıyorsa zaten kendi AMD' yi araştırıp ben bundan istiyorum diyor. Bilgisayar bilen adama her zaman AMD öneririm.

    Yani kısaca özetlemem gerekirse tecrübe et demişsiniz ya, bu sektördeki en az 30 yıllık tecrübem size umarım yeterli gelmiştir
  • 19-05-2020, 17:10:51
    #9
    Extralarge adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    İki gözüm yaşını bilmiyorum ama ben 1990' lardan beri AMD kullanırım. Sana AMD 'nin tüm işlemci ailesini sayabilirim. Çoğunu kullandım. Haa dersenki çok ısınıyor, doğru 1990' lardaki işlemciler 2000' lere kadar Intel' e göre daha fazla ısınıyordu. Ama iş sonradan değişmeye başladı. Isınma sorunu yok şuan AMD ' lerde. Çok eskiden vardı. O yılları çoğunuz hatırlamazsınız bile.

    Ben bu sektördeyim, adamın parası bol bilgisayardan anlamıyorsa INTEL' e yönlendiririm. Ama parası kısıtlı birde bilgisayardan az çok anlıyorsa zaten kendi AMD' yi araştırıp ben bundan istiyorum diyor. Bilgisayar bilen adama her zaman AMD öneririm.

    Yani kısaca özetlemem gerekirse tecrübe et demişsiniz ya, bu sektördeki en az 30 yıllık tecrübem size umarım yeterli gelmiştir
    peki yeni çıkan amd işlemcileri göreceğiz ve intelide göreceğiz 3 4 sene sonra bakalım hangileri perte çıkacak nişanlım kendisi 30 yaşında 13 14 yaşından bu yana teknik servis ve donanım üzerinde epey gelişmiş bir kişi yaşadığı şehirde belediyenin projesinde 1 inci olmuş bir kişi 14 yaşındaki aldığı sertifika zamanı onun bilgisi ile bende konuşuyorum burada intel diye hiç bir şey durduk yere pahalı olmaz ve hiç bir şey durduk yerede ucuz olmaz ucuz malın her zaman kullanım parçasında kalitesiz malzeme vardır neyse 3 4 sene sonra anlarız o 16 32 çekirdekleri