İki gözüm yaşını bilmiyorum ama ben 1990' lardan beri AMD kullanırım. Sana AMD 'nin tüm işlemci ailesini sayabilirim. Çoğunu kullandım. Haa dersenki çok ısınıyor, doğru 1990' lardaki işlemciler 2000' lere kadar Intel' e göre daha fazla ısınıyordu. Ama iş sonradan değişmeye başladı. Isınma sorunu yok şuan AMD ' lerde. Çok eskiden vardı. O yılları çoğunuz hatırlamazsınız bile.
Ben bu sektördeyim, adamın parası bol bilgisayardan anlamıyorsa INTEL' e yönlendiririm. Ama parası kısıtlı birde bilgisayardan az çok anlıyorsa zaten kendi AMD' yi araştırıp ben bundan istiyorum diyor. Bilgisayar bilen adama her zaman AMD öneririm.
Yani kısaca özetlemem gerekirse tecrübe et demişsiniz ya, bu sektördeki en az 30 yıllık tecrübem size umarım yeterli gelmiştir
peki yeni çıkan amd işlemcileri göreceğiz ve intelide göreceğiz 3 4 sene sonra bakalım hangileri perte çıkacak nişanlım kendisi 30 yaşında 13 14 yaşından bu yana teknik servis ve donanım üzerinde epey gelişmiş bir kişi yaşadığı şehirde belediyenin projesinde 1 inci olmuş bir kişi 14 yaşındaki aldığı sertifika zamanı onun bilgisi ile bende konuşuyorum burada intel diye

hiç bir şey durduk yere pahalı olmaz ve hiç bir şey durduk yerede ucuz olmaz ucuz malın her zaman kullanım parçasında kalitesiz malzeme vardır

neyse 3 4 sene sonra anlarız o 16 32 çekirdekleri