Extralarge adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle


AMD Halkın işlemcisidir. Fiyat/performans ürünüdür. Fazla parası olan INTEL alır. İşi bilen az paraya yüksek performans isteyen AMD
tamam sen amd al 2 sene sonra elinde patlayınca tekrar bir amd daha al o sene alacağın intele vereceğin paranın aslında 4 senede 2 katı ödediğini fark et tecrübe edin ondan sonra tekrar yorumlara katılırsın