Kavisli Ekran mı? Düz Ekran mı? - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
Kavisli Ekran mı? Düz Ekran mı?
12
●
268
R10.net
Soru & Cevap
Sorum Var
Kavisli Ekran mı? Düz Ekran mı?
1
2
Anket
Kavisli mi? Düz mü?
Toplam Katılımcı Sayısı:
26
Kavisli mi? Düz mü?
Kavisli
%61,54 (16 Oy)
Düz
%38,46 (10 Oy)
18-05-2020, 07:02:20
#1
CHMedya
Üyeliği durduruldu
2 tane monitör almayı planlıyorum fakat çok kararsızım. Sizce kavisli ekran mı? Yoksa düz ekran mı?
18-05-2020, 07:04:21
#2
Sulhperver
Kavisli monitör almanızı öneririm. Hem gözler için hem çözünürlük için muhteşem bir seçenektir.
18-05-2020, 07:05:17
#3
sontorun
Kavisli kullanıyorum çok memnunum
18-05-2020, 07:05:21
#4
mozay
Kavisli tabii ki
18-05-2020, 07:07:11
#5
BTC
Üyeliği durduruldu
Hangi alanda kullanacağınıza bağlı hocam. Grafik, oyun , yazılım?
18-05-2020, 07:09:07
#6
CHMedya
Üyeliği durduruldu
BTC adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Hangi alanda kullanacağınıza bağlı hocam. Grafik, oyun , yazılım?
Üçüde 😄
18-05-2020, 07:12:05
#7
MrProxima
Bir kere kavisli deneyin, düz monitöre bir daha alışamayacaksınız zaten
18-05-2020, 07:12:53
#8
muraatydn
fiyatta çok fark yoksa kavisli iyi olur bence
18-05-2020, 07:18:11
#9
CHMedya
Üyeliği durduruldu
Sulhperver adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Kavisli monitör almanızı öneririm. Hem gözler için hem çözünürlük için muhteşem bir seçenektir.
sontorun adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Kavisli kullanıyorum çok memnunum
mozay adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Kavisli tabii ki
BTC adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Hangi alanda kullanacağınıza bağlı hocam. Grafik, oyun , yazılım?
MrProxima adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Bir kere kavisli deneyin, düz monitöre bir daha alışamayacaksınız zaten
muraatydn adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
fiyatta çok fark yoksa kavisli iyi olur bence
Aşağıdaki nasıl?
https://www.hepsiburada.com/msi-opti...za=Hepsiburada
1
2
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler