Sulhperver adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Kavisli monitör almanızı öneririm. Hem gözler için hem çözünürlük için muhteşem bir seçenektir.
sontorun adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Kavisli kullanıyorum çok memnunum
mozay adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Kavisli tabii ki
BTC adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hangi alanda kullanacağınıza bağlı hocam. Grafik, oyun , yazılım?
MrProxima adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bir kere kavisli deneyin, düz monitöre bir daha alışamayacaksınız zaten
muraatydn adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
fiyatta çok fark yoksa kavisli iyi olur bence
Aşağıdaki nasıl?
https://www.hepsiburada.com/msi-opti...za=Hepsiburada